Nabídka zvaných přednášek pro letní semestr 2023/24
Přednášky jsou otevřené pro všechny zájemce o daná témata. Další přednášky budeme postupně aktuálně doplňovat.
Přednášející: Tomáš Pařízek ze společnosti STRV
Osnova přednášky:
- úvod do iOS
- výhody/nevýhody
- porovnání s jinými technologiemi
- ukázka SwiftUI
Přednášející: Josef Horálek, Katedra informačních technologií FIM UHK, ve spolupráci s Královéhradeckým institutem pro vzdělávání a inovace
Součástí přednášky budou tipy, jak bezpečně zjistit, co se skrývá za webovým odkazem, jak fungují hesla, pravidla pro jejich tvorbu, výhody a nevýhody zabezpečení uživatelských zařízení apod. Na závěr proběhne i diskuze.
Přednášející: Ing. Hana Kubíková, MBA, Accounting Manager ve společnosti AICCON, členka Komory certifikovaných účetních, evidovaná jako Certifikovaný účetní expert, v oboru více než 23 let
- Finanční informace nemusí být vždy jen pozitivní
- Co je to holding a co v rámci holdingu můžeme řešit?
- Stanovení hranice odepisování majetku. Co vše ovlivní?
- Výzkum a vývoj - dobré vědět!
- Úskalí nedokončené výroby
Přednášející: David Strejc ze společnosti Apertia Tech s.r.o.
Pro všechny technologické nadšence, studenty informatiky a budoucí vývojáře softwaru! Přijďte a nechte se inspirovat od Davida Strejce, zkušeného programátora a inovátora v oblasti ERP systémů, který Vás provede fascinujícím světem programování s AI.
Co se dozvíte?
- AI v praxi: Jak AI transformuje programování a vývoj ERP systémů.
- Spolupráce s AI: Jak AI může pracovat po boku vývojářů a jak ji efektivně využít při programování.
- Reálné příklady: Případové studie a ukázky kódu, kde AI hraje klíčovou roli.
- Budoucnost programování: Představíme Vám, jak se role programátora mění s příchodem pokročilých AI nástrojů.
- Diskuze: Otevřená debata o výzvách a příležitostech, které AI přináší do světa programování.
Proč se zúčastnit?
- Získejte cenné informace: Přímo od experta, který má praktické zkušenosti s integrací AI do programování.
- Networking: Setkejte se s ostatními studenty a profesionály, kteří sdílejí Vaši vášeň pro technologie.
- Rozšiřte své obzory: Objevte nové možnosti pro Vaši kariéru a vzdělání.
Přednášející: Martina Skutilová a Jan Veselý
Proč a jak budovat vztah se zákazníkem skrze email marketing? Jak využívat AI a jak personalizovat a automatizovat emailingové kampaně? A proč je email marketing ve světe bez cookies čím dál tím důležitějším nástrojem? Tato témata si společně rozebereme na naší přednášce "Trendy e-mail marketingu".
Přednášející: Ing. Dominik Bydžovský, Quadient, HK
Přednáška bude odpovědí na následující problém: Na začátku projektu je důležité dodávat nové funkcionality, aby měl startup šanci na úspěch, ale brzy začne přerůstat technologický dluh přes hlavu. Co s tím? Na konkrétních situacích budou ukázány důsledky jednotlivých rozhodnutí a také, jak lze využít testovací pyramidu k dosažení lepší kvality softwaru.
Přednášející: Michal Dolejší, Team Leader & Senior Consulting Engineer, Exclusive Networks Czechia
Moderní podniková bezdrátová síť, to nejsou jen WiFi AP a síla signálu. Poďte se s námi podívat na novinky ve světě WiFi, jako je použití 6GHz pásma nebo WiFi 7, ale i četné best practices, které vás skutečně posunou dál. Pro toho nejpozornějšího z řad posluchačů bude připraveno AP od Extreme Networks jako výhra v závěrečném kvízu.
Agenda:
- Silný signál = kvalitní Wi-Fi. Opravdu?
- 6 GHz revoluce aneb kam směřuje svět bezdrátových sítí Wi-Fi.
- Životní cyklus kritické Wi-Fi infrastruktury - design > validace > optimalizace > troubleshooting.
- Bezpečnost a AI/ML trendy v podnikových bezdrátových sítích.
Přednášející: Štěpán Záliš ze společnosti Applifting
Osnova přednášky:
- představení Flutteru a srovnání s nativním vývojem
- princip fungování technologie
- kdy a jak Flutter použít (plusy a mínusy)
- live coding ukázka (srovnání iOS, Android)
Přednášející: David Vurma
Jak řekl marketér Simon Sinek: „Mezi opakovaným nákupem a loajalitou je velký rozdíl. Opakovaný nákup znamená, že si u vás zákazník něco koupí vícekrát. Loajalita znamená, že jsou lidé ochotni se vzdát lepšího produktu nebo lepší ceny jinde, aby mohli opět koupit u vás“. Proč má tedy většina firem problém s řízením svého marketingu na úrovni jednotlivých skupin zákazníků, přestože většina z nich ví, že marketing založený čistě na výkonnostním principu představuje do budoucna problém pro růst firmy? Odpověď je bohužel jednoduchá — nemají dostatečný přehled o své zákaznické databázi. A to jednak většinou proto, že nemají software, který by umožňoval jak sběr dat a analýzu databáze, tak návaznou přímou komunikaci se zákazníky. A současně jim obvykle chybí strategie, která by řešila práci s vlastní databází zákazníků. Bohužel se tento problém netýká jen malých firem nebo výrobních podniků, ale i celé řady velkých e-commerce hráčů.
Co se tedy ukážeme? Jak funguje Customer Data Platform software, k čemu je vhodný a co umožňuje. Řekneme si, jaký je rozdíl takových softwarů oproti CRM nebo ESP systémům. Mít software není rozhodně všechno, proto si ukážeme koncept, kterým je možné přemýšlet o marketingu a výtěžnosti vlastní databáze. V neposlední řadě si ukážeme, jak vypadá real-time RFM segmentace přímo napojená na komunikační kanály (e-maily, SMS, dopisy, věrnostní karty a podobně). To vše doplníme o ukázky z praxe u několika konkrétních firem.