Zpět na všechny kurzy

Online marketing v praxi 2025

Detaily

Lektor: Ondřej Kozlovský
Fakulta: Fakulta informatiky a managementu
Start výuky: únor 2025
Přihlášky do: 18. 2. 2025 23:59
Počet míst: 13 / 30
Cena kurzu: zdarma
Jazyk: Čeština

Kontakt

Referent: Mgr. Martin Weisbauer
E-mail: martin.weisbauer@uhk.cz
Telefon: 493332266
Přihlásit se

Máte zájem o tento kurz?

Neváhejte a podejte přihlášku

Popis

Online marketing je v dnešní době nedílnou součástí úspěšného podnikání. Hlavním cílem předmětu je seznámit studenty aktivní seminářovou formou s běžně užívanými principy a postupy při tvorbě předimplementačních analýz a marketingových strategií. Výrazy jako SEO, UX, STD Framework, Google Analytics, Srovnávače, PPC, Facebook marketing, linkbuilding nebo emailing si studenti osvojí při tvorbě vlastní marketingové strategie. Získané znalosti a jejich použití v praxi ocení zejména studenti, kteří svou profesní budoucnost vidí ve sféře internetového podnikání a online marketingu.

Obsah:

  1. Úvod do online marketingu, vstupní analýza
  2. See Think Do framework
  3. Persony, uživatelské scénáře
  4. Google Analytics
  5. Analýza klíčových slov 1
  6. Analýza klíčových slov 2
  7. SEO + Linkbuilding
  8. PPC teorie
  9. PPC praxe
  10. Sociální sítě teorie
  11. Sociální sítě praxe
  12. Závěrečné prezentace projektů

Rozsah výuky: 90 minut týdně (úterky 14:55 - 16:35), úvodní setkání 25. 2 2025
Podmínky úspěšného absolvování: povinná docházka + projekt

Kredity: 3 

Úspěšní studenti získají kredity a také certifikát o absolvování kurzu.

Učebna: J30, J9 (tučně zabarvená témata - viz výše - probíhají v PC učebně J9)

Lektoři:

Bc. Adam Chromek - online marketingem se zabývá od roku 2016. Pro klienty řeší převážně PPC reklamu, reklamu ve srovnávačích zboží a reklamu na sociálních sítích. Za uplynulých devět let vytvořil a spravoval desítky úspěšných - t.j. vydělávajících kampaní. 

Ondřej Kozlovský - v oboru online marketingu se pohybuje dvanáctým rokem. Jeho specialitou jsou marketingové strategie, marketingové analýzy a reklama na sociálních sítích. Od roku 2016 pořádá školení marketingu na sociálních sítích pro studenty VŠ i pro veřejnost. 

Zpět na všechny kurzy