Zpět

Ing. et Ing. Mgr. Marie Herynková, Ph.D.

Ing. et Ing. Mgr. Marie Herynková, Ph.D.
Pracoviště: PdF - Ústav primární, preprimární a speciální pedagogiky
odborná asistentka
E-mail:
Telefon: 493331341
Budova: A
Místnost: 33320 3. podlaží

Konzultační hodiny

Čt 2.1. (7.25- 8.10), Po 6.1. (7.25- 8.10), St 8.1. (10.45- 11.15), Po 13.1. (7.25- 8.10), Út 14.1. (7.25- 8.10), Po 20.1. (7.25- 8.10), Út 21.1. (7.25- 8.10), Po 27.1. (7.25- 8.10), St 28.1. (7.25- 8.10), Po 3.2. (7.25- 8.10), Út 4.2. (7.25- 8.10).

Konzultaci si prosím domluvte vždy předem (e-mailem).


Publikace na UHK

SAK, Ramazan, M. SKUTIL, İT. ŞAHIN-SAK, P. ZIKL, E. NAS, M. HERYNKOVÁ. Czech and Turkish Preschool Teachers’ Compassion and Psychological Well-being. Early Childhood Education Journal. 2024, 52 (6), 1165-1179. ISSN 1082-3301.

MICHEK, Stanislav, JM. HAVIGEROVÁ, M. HERYNKOVÁ. Emoční inteligence studentek/ů učitelství pro MŠ a 1. st. ZŠ. In: XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu „Pedagogický výzkum a proměny vzdělávání". Brno: Masarykova univerzita, 2023. ISBN 978-80-280-0359-3.

HAVIGEROVÁ, Jana Marie, M. HERYNKOVÁ. Prediction of depression in 5th graders: text-based study. figshare. Dataset.. Dostupné z: https://doi.org/10.6084/m9.figshare.22589032.v1.

MICHEK, Stanislav, M. HERYNKOVÁ, V. HORNÁČKOVÁ, I. KOŠEK BARTOŠOVÁ, Y. POHNĚTALOVÁ, JM. HAVIGEROVÁ. Rozvoj emoční inteligence u studentek učitelství předškolního a elementárního vzdělávání. Pedagogická orientace. 2022, 32 (3), 204-229. ISSN 1211-4669.

BĚLÍK, Václav, S. SVOBODA HOFERKOVÁ, B. KRAUS, M. ANTL, M. HERYNKOVÁ. Sociální patologie - vybraná ohrožení pedagogů. 1.vyd. Červený Kostelec: Pavel Mervart, 2022. ISBN 978-80-7465-534-0.

MICHEK, Stanislav, JM. HAVIGEROVÁ, M. HERYNKOVÁ, V. HORNÁČKOVÁ, I. KOŠEK BARTOŠOVÁ, Y. POHNĚTALOVÁ. Závěrečná zpráva projektu „Nebojme se prožívání“.

HERYNKOVÁ, Marie. Spokojenost školních psychologů a pohled na klady a zápory jejich práce. E-psychologie. 2020, 14 (3), 17-30. ISSN 1802-8853.

FALTÝNKOVÁ, Marie, V. SMETANOVÁ. Motivovanost k výkonu učitelského povolání v souvislosti s osobnostními předpoklady studentů v kontextu teorie Johna L. Hollanda. Lifelong learning = Celoživotní vzdělávání. 2015, 5 (2), 134-147. ISSN 1804-526X.

Životopis

Pozice a funkce na pracovišti

od 2014: Asistent

Vzdělání, kvalifikace

2015 - 2019: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, Arna Nováka 1, Brno; doktorský obor: Obecná psychologie

2011 - 2015: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Lipová 41a, Brno; bakalářský a magisterský obor: Finance a účetnictví

2010 - 2013: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, Arna Nováka 1, Brno; celoživotní vzdělávání: Doplňující pedagogické minimum

2009 - 2015: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Lipová 41a Brno; bakalářský a magisterský obor: Podniková ekonomika a management

2008 - 2013: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, Arna Nováka 1, Brno; magisterský obor: Psychologie

Přehled zaměstnání

od 2016: Školní psycholog ZŠ Staňkova, Pardubice

2015 - 2017: Školní psycholog ZŠ Opočno