Konzultační hodiny
St:
13:15-14:00
A dále online na základě předchozí domluvy mailem.
Publikace na UHK
JUKLOVÁ, Kateřina, J. KAPLANOVÁ, J. VONDROUŠOVÁ, S. JANOUŠKOVÁ, B. ŠUBRTOVÁ, L. KOPICOVÁ, R. SKORUNKOVÁ, A. SOUKUPOVÁ, J. VAŘEČKOVÁ. THE ROLE OF COLLEGIALITY IN THE PROCESS OF TEACHER DEVELOPMENT. The European Journal of Social and Behavioural Sciences. 2024, 33 (1), 33-46. ISSN 2301-2218.
NOVÁK, Lukáš, J. HELVICH, P. MIKOŠKA, K. JUKLOVÁ. I Can’t Understand You, Because I Can’t Understand Myself: The Interplay between Alexithymia, Excessive Social Media Use, Empathy, and Theory of Mind. Psihologijske teme. 2023, 32 (3), 555-575. ISSN 1332-0742.
JUKLOVÁ, Kateřina, J. VONDROUŠOVÁ, D. VRABCOVÁ. Percepce sebehodnocení u budoucích učitelů a jejich vzdělavatelů: soulad nebo rozpory?. Dostupné z: https://drive.google.com/file/d/1C8ZTho6JPz4Uz0RiupWTGZQ9NInCdeaq/view.
JUKLOVÁ, Kateřina, J. VONDROUŠOVÁ, S. TICHOTOVÁ, M. MÁDLOVÁ. Sebehodnocení jako nástroj rozvoje v pregraduální přípravě učitelů. 1.vyd. Červený Kostelec: P. Mervart, 2023. ISBN 978-80-7465-620-0.
HAN, Feifei, K. JUKLOVÁ, P. MIKOŠKA, L. NOVÁK. The stability of the twofold multidimensionality of academic self-concept: A study of Chinese secondary school students. Frontiers in psychology. 2023, 13 (6.1. 2023), "Article number: 1001187". ISSN 1664-1078.
HAN, Feifei, J. VACULÍKOVÁ, K. JUKLOVÁ. The relations between Czech undergraduates' motivation and emotion in self-regulated learning, learning engagement, and academic success in blended course designs: Consistency between theory-driven and data-driven approaches. Frontiers in psychology. 2022, 13 (18.11.2022), "Article Number: 1001202". ISSN 1664-1078.
JUKLOVÁ, Kateřina, S. MICHEK, P. SOUKUP, J. VONDROUŠOVÁ, D. VRABCOVÁ. Studentovo hodnocení výuky: validace a adaptace dotazníku CEQ pro podmínky českých vysokých škol. Pedagogická orientace. 2020, 30 (1), 32-60. ISSN 1211-4669.
VONDROUŠOVÁ, Jindra, D. VRABCOVÁ, J. KAPLANOVÁ, K. JUKLOVÁ, M. HYNKOVÁ. Emotional Experiences of Future Teachers. In: 10th ICEEPSY 2019 International Conference on Education and Educational Psychology. Nicosia: Future academy, 2019.
KAPLANOVÁ, Jitka, J. VONDROUŠOVÁ, D. VRABCOVÁ, K. JUKLOVÁ, P. ŠEJNOVÁ. Learning Patterns Of Future Teachers In Relation To Their Study Form. In: 10th ICEEPSY 2019 International Conference on Education and Educational Psychology. Barcelona: Future academy, 2019.
JUKLOVÁ, Kateřina. OSOBNÍ EPISTEMOLOGIE BUDOUCÍHO UČITELE Predikce a podpora studijních procesů a výsledků. 1.vyd. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-2852-5.
JUKLOVÁ, Kateřina, J. VONDROUŠOVÁ. Psychologie v přípravě budoucích učitelů: diskurzy studijních textů vybraných psychologických předmětů. Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově. 2019, 69 (1), 4-36. ISSN 0031-3815.
JUKLOVÁ, Kateřina, M. CHVÁL, S. MICHEK, J. VONDROUŠOVÁ. Studentská hodnocení výuky s využitím dotazníku CEQ: analýza zahraničních zkušeností. Pedagogická orientace. 2019, 29 (3), 290-335. ISSN 1211-4669.
LORENC, Jan, K. JUKLOVÁ, F. VANÍČEK. THE CONTEXTS OF ORGAN PERFORMANCE EDUCATION IN SELECTED EUROPEAN COUNTRIES. In: 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY (ICEEPSY 2018). Nicosia: FUTURE ACAD, 2019. ISBN 978-1-80296-052-5.
LORENC, Jan, K. JUKLOVÁ. CZECH BASIC ARTISTIC SCHOOLS (BAS) IN COMPARISON TO THEIR EUROPEAN COUNTERPARTS. In: 8th ICEEPSY 2017 The International Conference on Education and Educational Psychology. Nicosia: Future academy, 2017.
JUKLOVÁ, Kateřina, J. VONDROUŠOVÁ, R. HENTER. LEARNING PATTERNS OF CZECH AND ROMANIAN STUDENTS WITHIN THE CONTEXT OF AN CROSSCULTURAL COMPARISON. In: 8th ICEEPSY The International Conference on Education and Educational Psychology. Nicosia: Future Academy, 2017.
VONDROUŠOVÁ, Jindra, K. JUKLOVÁ. Music As An Influential Factor In Learning. In: 8th ICEEPSY 2017 The International Conference on Education &Educational Psychology. Nicosia: Future Academy, 2017.
UNIVERZITA HRADEC KRÁLOVÉ. Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu - XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Uspořádal MICHEK, Stanislav, J. VONDROUŠOVÁ, J. VÍTOVÁ, P. AMBROŽOVÁ, K. JUKLOVÁ, P. VACEK, K. ZÁŘECKÁ, M. SKUTIL, M. PŮŽA, P. BESEDOVÁ, D. VRABCOVÁ. 13.09.2017 - 14.09.2017.
JUKLOVÁ, Kateřina. COMPARING LEARNING TO TEACH OF STUDENT TEACHERS FROM DIFFERENT LEARNING ENVIRONMENT. In: 8th International Conference on Education and New Learning Technologies. Barcelona: IATED, 2016. ISBN 978-84-608-8860-4.
JUKLOVÁ, Kateřina, J. PRŮŠOVÁ. The Czech Teacher Pregradual Practical Training System from the Perspective of the Educators. In: Future Academy Multidisciplinary Conference ICEEPSY / CPSYC / icPSIRS / BE-ci. Neuveden: Elsevier, 2016.
JUKLOVÁ, Kateřina. Innovations in the Practical Training for Future Czech Teachers from the Perspective of their Educators. In: 5th ICEEPSY International Conference on Education & Educational Psychology. Amsterdam: Elsevier, 2015.
Životopis
Pozice a funkce na pracovišti
od 2016:
členka komise pro vnitřní hodnocení PdF UHK
2014 - 2017:
členka předsednictva Rady vysokých škol
od 2012:
vedoucí katedry pedagogiky a psychologie Pedagogické fakulty Univerzity Hradec Králové
2010 - 2012:
zástupkyně vedoucí katedry pedagogiky a psychologie Pedagogické fakulty Univerzity Hradec Králové
od 2005:
poradenská pracovnice na UHK
od 2002:
odborná asistentka katedry pedagogiky a psychologie Pedagogické fakulty Univerzity Hradec Králové
Vzdělání, kvalifikace
2013 - 2019:
výcvik v systemické psychoterapii (800 hodin), ISZ Management centrum, Praha
2004 - 2009:
doktorské studium vývojové psychologie, FF MU Brno
1994 - 2000:
magisterské studium jednooborové psychologie, FF MU Brno
Pedagogická činnost
Efektivní studijní strategie - přenášející a garant předmětu
Aplikovaný pedagogický výzkum - přednášející
Pedagogická psychologie - vedení seminářů
Praktická metodologie pro učitele - vedení seminářů
Praktická metodologie pro učitele 2
Pedagogická psychologie pro CŽV - přednášející