Konzultační hodiny
Po:
16:35-17:20
A dále online na základě předchozí domluvy mailem.
Publikace na UHK
JUKLOVÁ, Kateřina, J. VONDROUŠOVÁ, D. VRABCOVÁ. Percepce sebehodnocení u budoucích učitelů a jejich vzdělavatelů: soulad nebo rozpory?. Dostupné z: https://drive.google.com/file/d/1C8ZTho6JPz4Uz0RiupWTGZQ9NInCdeaq/view.
JUKLOVÁ, Kateřina, J. VONDROUŠOVÁ, S. TICHOTOVÁ, M. MÁDLOVÁ. Sebehodnocení jako nástroj rozvoje v pregraduální přípravě učitelů. 1.vyd. Červený Kostelec: P. Mervart, 2023. ISBN 978-80-7465-620-0.
HAN, Feifei, K. JUKLOVÁ, P. MIKOŠKA, L. NOVÁK. The stability of the twofold multidimensionality of academic self-concept: A study of Chinese secondary school students. Frontiers in psychology. 2023, 13 (6.1. 2023), "Article number: 1001187". ISSN 1664-1078.
HAN, Feifei, J. VACULÍKOVÁ, K. JUKLOVÁ. The relations between Czech undergraduates' motivation and emotion in self-regulated learning, learning engagement, and academic success in blended course designs: Consistency between theory-driven and data-driven approaches. Frontiers in psychology. 2022, 13 (18.11.2022), "Article Number: 1001202". ISSN 1664-1078.
JUKLOVÁ, Kateřina, S. MICHEK, P. SOUKUP, J. VONDROUŠOVÁ, D. VRABCOVÁ. Studentovo hodnocení výuky: validace a adaptace dotazníku CEQ pro podmínky českých vysokých škol. Pedagogická orientace. 2020, 30 (1), 32-60. ISSN 1211-4669.
VONDROUŠOVÁ, Jindra, D. VRABCOVÁ, J. KAPLANOVÁ, K. JUKLOVÁ, M. HYNKOVÁ. Emotional Experiences of Future Teachers. In: 10th ICEEPSY 2019 International Conference on Education and Educational Psychology. Nicosia: Future academy, 2019.
KAPLANOVÁ, Jitka, J. VONDROUŠOVÁ, D. VRABCOVÁ, K. JUKLOVÁ, P. ŠEJNOVÁ. Learning Patterns Of Future Teachers In Relation To Their Study Form. In: 10th ICEEPSY 2019 International Conference on Education and Educational Psychology. Barcelona: Future academy, 2019.
JUKLOVÁ, Kateřina. OSOBNÍ EPISTEMOLOGIE BUDOUCÍHO UČITELE Predikce a podpora studijních procesů a výsledků. 1.vyd. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-2852-5.
JUKLOVÁ, Kateřina, J. VONDROUŠOVÁ. Psychologie v přípravě budoucích učitelů: diskurzy studijních textů vybraných psychologických předmětů. Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově. 2019, 69 (1), 4-36. ISSN 0031-3815.
JUKLOVÁ, Kateřina, M. CHVÁL, S. MICHEK, J. VONDROUŠOVÁ. Studentská hodnocení výuky s využitím dotazníku CEQ: analýza zahraničních zkušeností. Pedagogická orientace. 2019, 29 (3), 290-335. ISSN 1211-4669.
LORENC, Jan, K. JUKLOVÁ, F. VANÍČEK. THE CONTEXTS OF ORGAN PERFORMANCE EDUCATION IN SELECTED EUROPEAN COUNTRIES. In: 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY (ICEEPSY 2018). Nicosia: FUTURE ACAD, 2019. ISBN 978-1-80296-052-5.
LORENC, Jan, K. JUKLOVÁ. CZECH BASIC ARTISTIC SCHOOLS (BAS) IN COMPARISON TO THEIR EUROPEAN COUNTERPARTS. In: 8th ICEEPSY 2017 The International Conference on Education and Educational Psychology. Nicosia: Future academy, 2017.
JUKLOVÁ, Kateřina, J. VONDROUŠOVÁ, R. HENTER. LEARNING PATTERNS OF CZECH AND ROMANIAN STUDENTS WITHIN THE CONTEXT OF AN CROSSCULTURAL COMPARISON. In: 8th ICEEPSY The International Conference on Education and Educational Psychology. Nicosia: Future Academy, 2017.
VONDROUŠOVÁ, Jindra, K. JUKLOVÁ. Music As An Influential Factor In Learning. In: 8th ICEEPSY 2017 The International Conference on Education &Educational Psychology. Nicosia: Future Academy, 2017.
UNIVERZITA HRADEC KRÁLOVÉ. Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu - XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Uspořádal MICHEK, Stanislav, J. VONDROUŠOVÁ, J. VÍTOVÁ, P. AMBROŽOVÁ, K. JUKLOVÁ, P. VACEK, K. ZÁŘECKÁ, M. SKUTIL, M. PŮŽA, P. BESEDOVÁ, D. VRABCOVÁ. 13.09.2017 - 14.09.2017.
JUKLOVÁ, Kateřina. COMPARING LEARNING TO TEACH OF STUDENT TEACHERS FROM DIFFERENT LEARNING ENVIRONMENT. In: 8th International Conference on Education and New Learning Technologies. Barcelona: IATED, 2016. ISBN 978-84-608-8860-4.
JUKLOVÁ, Kateřina, J. PRŮŠOVÁ. The Czech Teacher Pregradual Practical Training System from the Perspective of the Educators. In: Future Academy Multidisciplinary Conference ICEEPSY / CPSYC / icPSIRS / BE-ci. Neuveden: Elsevier, 2016.
JUKLOVÁ, Kateřina. Innovations in the Practical Training for Future Czech Teachers from the Perspective of their Educators. In: 5th ICEEPSY International Conference on Education & Educational Psychology. Amsterdam: Elsevier, 2015.
JUKLOVÁ, Kateřina, J. DOLEŽALOVÁ, D. VRABCOVÁ, I. NOWOSAD. Learning and Reading Strategies of Future Teachers in International Comparison. 1.vyd. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, 2015. ISBN 978-83-8019-293-5.
JUKLOVÁ, Kateřina. Reflection in Prospective Teacher Training. In: 5th ICEEPSY International Conference on Education & Educational Psychology. Amsterdam: Elsevier, 2015.
Životopis
Pozice a funkce na pracovišti
od 2016:
členka komise pro vnitřní hodnocení PdF UHK
2014 - 2017:
členka předsednictva Rady vysokých škol
od 2012:
vedoucí katedry pedagogiky a psychologie Pedagogické fakulty Univerzity Hradec Králové
2010 - 2012:
zástupkyně vedoucí katedry pedagogiky a psychologie Pedagogické fakulty Univerzity Hradec Králové
od 2005:
poradenská pracovnice na UHK
od 2002:
odborná asistentka katedry pedagogiky a psychologie Pedagogické fakulty Univerzity Hradec Králové
Vzdělání, kvalifikace
2013 - 2019:
výcvik v systemické psychoterapii (800 hodin), ISZ Management centrum, Praha
2004 - 2009:
doktorské studium vývojové psychologie, FF MU Brno
1994 - 2000:
magisterské studium jednooborové psychologie, FF MU Brno
Pedagogická činnost
Efektivní studijní strategie - přenášející a garant předmětu
Aplikovaný pedagogický výzkum - přednášející
Pedagogická psychologie - vedení seminářů
Praktická metodologie pro učitele - vedení seminářů
Praktická metodologie pro učitele 2
Pedagogická psychologie pro CŽV - přednášející