Zpět

doc. PhDr. Tomáš Svatoš, Ph.D.

doc. PhDr. Tomáš Svatoš, Ph.D.
Pracoviště: PdF - Ústav sociálních studií
externista
E-mail:

Publikace na UHK

SVATOŠ, Tomáš, M. MANĚNOVÁ. Learning from Visual Materials: A Psycho-Didactic Experiment. Acta technologica Dubnicae. 2017, 7 (1), 43-58. ISSN 1338-3965.

MANĚNOVÁ, Martina, T. SVATOŠ. Dětské vnímání obrazových předloh a jejich preference. Media4u magazine. 2016, 4/2016 (13), 61-66. ISSN 1214-9187.

SVATOŠ, Tomáš. Identita vysokoškolských studentů – výzkumné nálezy ze studentského portfolia. In: Studentské portfolio jako výzkumný prostředek poznání cesty k učitelství, Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2014. ISBN 978-80-7454-465-1.

SVATOŠ, Tomáš, M. MANĚNOVÁ. MEDIA SUPPORT IN UNDERGRADUATE EDUCATION AS TOOL FOR ASSESSING THE QUALITY OF TEACHING. In: Information and Communication Technologies in Education. Ostrava: Ostravská univerzita, 2014. ISBN 978-80-7464-561-7.

SVATOŠ, Tomáš. Studentské portfolio jako výzkumný prostředek poznávání průběhu učitelské profesionalizace. In: Studentské portfolio jako výzkumný prostředek poznání cesty k učitelství, Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2014. ISBN 978-80-7454-465-1.

SVATOŠ, Tomáš. A student teacher on the pathway to teaching profession: reviewing research and proposing model. Pedagogická orientace. 2013, 23, 2013 (6), 786-809. ISSN 1211-4669.

SVATOŠ, Tomáš. Kategoriální systém podle Flanderse při evaluaci výuky v současné základní škole. Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově. 2013, LXIII (2), 111-127. ISSN 0031-3815.

SVATOŠ, Tomáš, M. MANĚNOVÁ, Š. MUSILOVÁ. Reflexe výuky v učitelském studiu s mediální oporou. Media4u magazine. 2013, 10 (4), 55-62. ISSN 1214-9187.

MANĚNOVÁ, Martina, T. SVATOŠ. Využití interaktivní tabule v hodinách prvouky z pohledu pedagogické interakce a komunikace. In: Trendy ve vzdělávání informační technologie a informační technologie TVV2012. Olomouc: Univerzita Palackého, 2012. ISBN 978-80-86768-36-6.

SVATOŠ, Tomáš, J. JIRSÁKOVÁ, V. KREMZOVÁ. Začínající studenti učitelství a jejich komunikační sebepojetí. Media4u magazine. 2012, 9 (3), 4-11. ISSN 1214-9187.

SVATOŠ, Tomáš. Začínající studenti učitelství a self-efficacy. In: Self-efficacy : osobne vnímaná zdatnosť v edukačných súvislostiach, Bratislava: SPN - Mladé letá, 2012. ISBN 978-80-10-02355-4.

SVATOŠ, Tomáš. Pedagogická interakce a komunikace pohledem kategoriálního systému. Studia paedagogica. 2011, 16 (1), 175-190. ISSN 1803-7437.

SVATOŠ, Tomáš. Aby pedagogika byla vědou provázenou historickou sebereflexí. Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově. 2010, (1), 1-3. ISSN 0031-3815.

SVATOŠ, Tomáš. Metoda focus group - příklad kvalitativní metodologie. Pedagogická revue : časopis pre otázky pedagogickej teórie, praxe a psychológie. 2010, (1-2), 21-41. ISSN 1335-1982.

LOUDOVÁ, Irena, T. SVATOŠ. Průniky etických hodnot žáků 2. stupně základní školy v kontextu kvality života. In: VI. Hradecké dny sociální práce. Hradec Králové: Gaudeamus, 2010. ISBN 978-80-7435-037-5.

SVATOŠ, T.: Kapitoly ze sociální a pedagogické komunikace. Hradec Králové 2009.

SVATOŠ, Tomáš. Když se řeknou komunikáče.... Hradec Králové: Gaudeamus, 2009. ISBN 978-80-7041-707-2.

SVATOŠ, Tomáš. Kvalitativní analýza komunikace ve focus group.. Hradec Králové: Gaudeamus, 2009. ISBN 978-80-7435-030-6.

SVATOŠ, Tomáš. Metodologické otázky kvalitativního pedagogického výzkumu.. Hradec Králové: Gaudeamus, 2009. ISBN 978-80-7435-018-4.

SVATOŠ, Tomáš. Nové technologie ve vzdělávání. In: Pedagogická encyklopedie, Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-546-2.