Konzultační hodiny
St:
15:00-16:00
(
po předchozí domluvě
)
Čt:
13:10-14:00
(
po předchozí domluvě
)
KONZULTAČNÍ HODINY:
- po domluvě on-line
KAPACITA BP A DP NAPLNĚNA
- doporučuji se na konzultační hodiny domluvit předem e-mailem
- konzultační hodiny je možné po domluvě realizovat také online (teams, telefon)
- diplomové práce a bakalářské práce jsou konzultovány na základě předchozí domluvy (práci je třeba s dostatečným předstihem zaslat ke konzultaci, teprve následně je stanoven termín konzultace)
- témata pro BP a DP: kapacita naplněna - všechny témata vyžadují vysokou míru samostatnosti zodpovědnosti studenta a zároveň mu umožní profesní růst v oblasti speciální pedagogiky
termíny konzultací pro kombinovanou formu:
- po domluvě on-line
- neprobíhají v době blokové víkendové výuky
Publikace na UHK
MANĚNOVÁ, Martina, J. WOLF, M. SKUTIL, J. VÍTOVÁ. Communication and Interaction Practices in Czech Classrooms with a Teaching Assistant. Sustainability. 2024, 16 (3), "Article number: 989". ISSN 2071-1050.
VÍTOVÁ, J.: Děti se sociálním znevýhodněním s ADHD v MŠ. Hradec Králové 2022.
VÍTOVÁ, Jitka, J. WOLF, M. SKUTIL, M. MANĚNOVÁ. Inkluzivní vzdělávání na plně organizovaných základních školách. Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově. 2022, 72 (2), 217-234. ISSN 0031-3815.
SKUTIL, Martin, M. MANĚNOVÁ, J. WOLF, J. VÍTOVÁ. ANALYZING THE FACTORS INFLUENCING THE PRIMARY SCHOOL STUDENTS’ DIGITAL LITERACY SKILLS DURING COVID-19 PERIOD. International Journal of Quality in Education. 2021, 5 (1), 1-13. ISSN 2636-8412.
MANĚNOVÁ, Martina, J. WOLF, M. SKUTIL, J. VÍTOVÁ. Combating the Coronavirus Pandemic in Small Schools. Sustainability. 2021, 13 (13), "Article Number: 7086". ISSN 2071-1050.
VÍTOVÁ, Jitka, M. MANĚNOVÁ, J. WOLF. Pohledy na diagnostiku školní připravenosti. 1.vyd. Červený Kostelec: P. Mervart, 2021. ISBN 978-80-7465-508-1.
VÍTOVÁ, Jitka. DIAGNOSTICS OF PRESCHOOL CHILDREN VISUAL PERCEPTION. In: 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI2018). VALENICA: IATED-INT ASSOC TECHNOLOGY EDUCATION & DEVELOPMENT, 2018. ISBN 978-84-09-05948-5.
VÍTOVÁ, Jitka. LEVEL OF VISUAL PERCEPTION OF YOUNGER SCHOOLCHILDREN WITH VISUAL IMPAIRMENT AND THEIR INTACT PEERS. In: 11th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI). VALENICA: IATED-INT ASSOC TECHNOLOGY EDUCATION & DEVELOPMENT, 2018. ISBN 978-84-09-05948-5.
MANĚNOVÁ, Martina, J. VÍTOVÁ, R. NOVOTNÝ. DIGITAL PRE-LITERACY. In: 10th annual International Conference of Education, Research and Innovation. Valencia: IATED, 2017. ISBN 978-84-697-6957-7.
UNIVERZITA HRADEC KRÁLOVÉ. Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu - XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Uspořádal MICHEK, Stanislav, J. VONDROUŠOVÁ, J. VÍTOVÁ, P. AMBROŽOVÁ, K. JUKLOVÁ, P. VACEK, K. ZÁŘECKÁ, M. SKUTIL, M. PŮŽA, P. BESEDOVÁ, D. VRABCOVÁ. 13.09.2017 - 14.09.2017.
VÍTOVÁ, Jitka. Základy speciální pedagogiky.
BAMBULOVÁ, Petra, J. HOFFMANNOVÁ, N. EXNEROVÁ, J. VÍTOVÁ. FINANCIAL LITERACY OF PUPILS WITH HEARING IMPAIREMENT. In: ICERI 2016 - 9th annual International Conference of Education, Research and Innovation. Sevilla: IATED Academy, 2016. ISBN 978-84-617-5895-1.
BAMBULOVÁ, Petra, J. HOFFMANNOVÁ, N. EXNEROVÁ, J. VÍTOVÁ. LEVEL OF FINANCIAL LITERACY OF PUPILS WITH HEARING IMPAIRMENT AND THEIR INTACT PEERS. In: ICERI 2016 9th annual International Conference of Education, Research and Innovation. Sevilly, Spain: IATED Academy, 2016. ISBN 978-84-617-5895-1.
ADAMOVÁ, Marta, L. DVOŘÁKOVÁ, L. STAŠKOVÁ, J. VÍTOVÁ. ANALYSIS OF VISUAL PERCEPTION OF CHILDREN IN THE AGE 5-7 YEARS. In: 8th International Conference of Education, Research and Innovation. Valencia: IATED, 2015. ISBN 978-84-608-2657-6.
VÍTOVÁ, Jitka. Early childhood development support for children with hearing impairment - czech experience. In: Early Support for a Child with a Disability in the Polish and International Perspective, Toruń: wydawnictwo adam marszalek, 2015. ISBN 978-83-8019-444-1.
VÍTOVÁ, Jitka, A. JEŽKOVÁ, T. ZDRAŽILOVÁ, V. NECHANICKÁ, V. HAVELKOVÁ, H. SKOŘEPOVÁ. Effect of perceptual functions level on the development of pre-mathematical concepts in Czech pre-school children. In: The 5th International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY 2014). Neuveden: Elsevier, 2015.
OLŠOVÁ, Jana, J. VÍTOVÁ. EFFECT OF PRE-SCHOOL EDUCATION ON DEVELOPMENT OF PRE-MATHEMATICAL NOTIONS IN EARLY AGE CHILDREN. In: 8th International Conference of Education, Research and Innovation. LAURI VOLPI 6, VALENICA, BURJASSOT 46100: IATED-INT ASSOC TECHNOLOGY EDUCATION A& DEVELOPMENT, 2015. ISBN 978-84-608-2657-6.
VÍTOVÁ, Jitka, V. LINHARTOVÁ, A. KOVÁCSOVÁ, J. BALCAROVÁ. Mathematical concepts in Czech pre-schoolers. In: The 5th International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY 2014). neuveden: Elsevier, 2015.
BENDOVÁ, Petra, M. JAVORSKÁ, A. KUČEROVÁ, K. RŮŽIČKOVÁ, M. KALIBA, J. VÍTOVÁ. Základy speciální pedagogiky nejen pro speciální pedagogy. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015. ISBN 978-80-7435-422-9.
VÍTOVÁ, Jitka. Analýza matematických představ dětí se sluchovým postižením. 1.vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2014. ISBN 978-80-7435-506-6.
Životopis
Pozice a funkce na pracovišti
2010:
odborný asistent
Vzdělání, kvalifikace
2011:
Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, doktorský studijní program – speciální pedagogika
2005:
Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, obor učitelství speciální pedagogika – matematika
Přehled zaměstnání
2017 - 2021:
lektor společného vzdělávání, NPI
2015 - 2021:
školní speciální predagog, ZŠ a SŠ
2012 - 2014:
speciální pedagog, Pedagogicko-psychologická poradna
2010:
odborný asistent, Pedagogická fakulta UHK
2009 - 2011:
Střední, základní a mateřská škola, učitelka matematiky žáků se sluchovým postižením
2006:
Základní a mateřská škola pro děti s více vadami Mohelnice, speciální pedagog
Vědeckovýzkumná činnost
2017:
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ (IG)
2016:
Finanční gramotnost žáků se sluchovým postižením, Specifický výzkum PdF UHK
2015:
Analýza zrakového vnímání českých předškoláků, Specifický výzkum PdF UHK
2014:
Vliv úrovně percepčních funkcí na rozvoj matematických představ českých dětí ve věku od 5 do 9 let, Specifický výzkum PdF UHK
2013:
Matematické představy českých dětí v předškolním věku, Specifický výzkum PdF UHK
2012:
Jazykové kompetence versus matematické představy předškolních dětí se sluchovým postižením, Specifický výzkum PdF UHK
2012:
Postavení žáků se zdravotním postižením ve skupině intaktních vrstevníků, Specifický výzkum PdF UHK
2011:
Úroveň aritmetických a geometrických znalostí dětí před vstupem na základní školu, řešitel, Specifický výzkum PdF UHK
Zahraniční stáže
2008:
Department of Special education, University of Jyväskylä, studijní pobyt Erasmus listopad 2007 Katedra speciální pedagogiky, Univerzita Komenského v Bratislavě, studijní pobyt FRVŠ
2007:
Katedra speciální pedagogiky, Univerzita Komenského v Bratislavě, studijní pobyt FRVŠ