Filtrace nevyžádané pošty
Filtrování nevyžádané pošty probíhá ještě před doručením zpráv poštovním serverům UHK. To znamená, že zprávy jednoznačně vyhodnocené jako spam (nevyžádaná pošta) již nezabírají místo v poštovních schránkách uživatelů.
Uživatelům doporučujeme provádět pravidelnou kontrolu složky "Nevyžádaná pošta" v jejich poštovní schránce.
Kontrola pošty je prováděna nejen na úrovni serverové infrastruktury, ale i na straně klienta (například v aplikaci Outlook). Občas se může stát, že některý z filtrů označí doručenou zprávu jako nevyžádanou a přesune ji do složky "Nevyžádaná pošta".
V případě opakovaných problémů s nesprávným vyhodnocením zpráv prosím kontaktujte pracovníky technické podpory koncových uživatelů.
Z bezpečnostních důvodů je blokován příjem spustitelných souborů v příloze doručovaných e-mailových zpráv. Spustitelné soubory jsou z nich automaticky odebírány (včetně případů, kdy je spustitelný soubor obsažen v archivu). Pro doručení spustitelných souborů je možné využít alternativních služeb, například webovou aplikaci FileSender.
Zařazení e-mailové adresy mezi blokované nebo bezpečné odesilatele
Pokud ve vaší poštovní schránce nacházíte nesprávně vyhodnocené zprávy, můžete sami učinit kroky k nápravě. Využít můžete aplikaci Outlook nebo webové rozhraní pro přístup k webové schránce (https://outlook.com/uhk.cz). Pokud naleznete korektní zprávy v nevyžádané poště, přidejte zdrojovou e-mailovou adresu mezi bezpečné odesilatele. Pokud naopak naleznete nevyžádanou zprávu v doručené poště, přidejte ji mezi blokované odesilatele. Mezi blokované však nepřidávejte adresy služeb, do kterých jste se sami v minulosti zaregistrovali (například newslettery - zde zvolte variantu odhlášení se z odběru daných zpráv).