Digitální technologie v primárním a preprimárním vzdělávání

  • Typ studia: Doktorské
  • Forma studia: Kombinovaná
  • Doba studia: 4 roky
  • Vyučovací jazyk: Čeština

Profil uchazeče

Ukončené studium v magisterském studijním programu Učitelství pro 1. stupeň základní školy, Pedagogika předškolního věku se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami nebo Předškolní a mimoškolní pedagogika a znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B1.

Profil absolventa

Absolventi doktorského studia budou působit zejména jako:

  • vysokoškolští pedagogové na fakultách připravující učitele primárního a preprimárního vzdělávání;
  • tvůrci eLearningových kurzů, vzdělávacích materiálů a výukových programů;
  • pracovníci státní správy školství, centrálních metodických a kurikulárních úřadů a ústavů;
  • vědečtí pracovníci věnující se digitálním technologiím ve vzdělávání a v celoživotním učení.

Navazující studia

Ne

Přijímací řízení

Rozsah a obsah přijímací zkoušky:

Přijímací řízení probíhá v ústní podobě. Uchazeč představí svou dosavadní odbornou a pedagogickou praxi a předloží vstupní projekt, v němž uvede a odůvodní svoji základní představu o směru vědecko-výzkumné činnosti. Uchazeč též předloží doklad o dosažení znalosti anglického jazyka minimálně na úrovni B1. V případě nedoložení bude znalost jazyka ověřena při přijímacím řízení ústním pohovorem.

 

Seznam možných školitelů:

prof. PhDr. Jan Hábl, Ph.D.
doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D.
doc. PaedDr. Martina Maněnová, Ph.D.
prof. RNDr. Eva Milková, Ph.D.
prof. RNDr. Petra Poulová, Ph.D.
doc. PhDr. Pavel Zikl, Ph.D.
Školitelem může být pouze docent nebo profesor. Pro případnou konzultaci vhodného školitele kontaktujte předsedkyni oborové rady doc. PaedDr. Martinu Maněnovou, Ph.D.

Minimální hranice úspěšnosti

120

Maximální celkové hodnocení

200

Možnost prominutí zkoušky

Možnost prominutí přijímací zkoušky nebo její části není poskytována.

Předpokládaný počet přijímaných

2 (prezenční + kombinovaná forma)

Kontakt

Ústav primární, preprimární a speciální pedagogiky PdF UHK: