Formuláře

Žádosti, oznámení a podání studentů

Všechny formuláře musí být doručené na studijní oddělení v písemné podobě (podepsaný originál). Žádosti je možné posílat poštou, datovou schránkou nebo e-mailem (e-mail je možné využít pouze s elektronickým podpisem dokumentu).

Důvody uvedené v žádosti (lékařské zprávy, sociální důvody ...) musí být doloženy v přílohách žádosti.

Upozorňujeme, že většina rozhodnutí je studentům zaslaná na školní e-mail (zveřejněna v IS/STAG).
Rozhodnutí vztahující se k přerušení studia, uznání části studia a nesplnění požadavků pro pokračování ve studiu podle Studijního a zkušebního řádu UHK jsou odesílaná do vlastních rukou s dodejkou. Obyčejný dopis je odeslán v případě nástupu po přerušení, zanechání studia a po nabytí právní moci rozhodnutí o nesplnění požadavků pro pokračování ve studiu (v posledních dvou případech je v dopise potvrzení za celou dobu studia).


Doporučené formuláře:

Žádosti:

  • Přerušení studia (k dispozici ve formátu pdf nebo docx)
  • Uznání části studia - formulář žádosti zašle na vyžádání studijní referentka oboru, který studujete (upozorňujeme, že podle čl. 21 odst. (1) Studijního a zkušebního řádu UHK není možné uznávat předměty z bakalářského do navazujícího magisterského studia)
  • Zanechání studia (k dispozici ve formátu pdf nebo docx)
  • Žádost o evidenci uznané doby rodičovství (k dispozici ve formátu pdf nebo docx)
  • Žádost o sociální stipendium (ve formátu docx)
  • Žádost o nástup po přerušení (k dispozici ve formátu pdf nebo docx)
  • Žádost obecná (k dispozici ve formátu pdf nebo docx)
    • ostatní zde neuvedené žádosti
  •  Žádost o vystavení osvědčení o absolvování kurzu Instruktor základního lyžování (k dispozici ve formátu pdf nebo docx) - informace k obsahu a době platnosti osvědčení


Podání ve věci studijní:

  • Individuální studijní plán (k dispozici ve formátu pdf nebo docx)
  • Změna vedoucího/tématu závěrečné práce (k dispozici ve formátu pdf nebo docx)
  • Ostatní podání (k dispozici ve formátu pdf nebo docx)
    • dodatečný/mimořádný zápis předmětu, změna formy studia, změna maior-minor programu, postup s nižším počtem kreditů

 

 Odvolání: 

  • Odvolání (k dispozici ve formátu pdf nebo docx) - lze využít v případě vyměřeného poplatku, vyloučení ze studia, zamítnutí žádosti
  • Odvolání proti nepřijetí ke studiu je k dispozici v části Přijímací řízení

 

Formuláře je možné odeslat poštou na adresu Studijní oddělení PdF UHK, Rokitanského 62, 500 03 Hradec Králové nebo odevzdat osobně na studijním oddělení.

Pokud je žádost nebo podání zpoplatněno (podle Rozhodnutí děkana), uhraďte příslušný poplatek a doklad o platbě přiložte k žádosti (na žádost/podání je možné uvést i číslo účtu nebo doložit opis příkaz k úhradě z elektronického bankovnictví - v tom případě se čeká na ověření poplatku ekonomickým oddělením).

Pro platby je určen účet 2733582/0800, variabilní symbol 11990, konstantní symbol 0379 (KS uvádějte jen v případě platby složenkou).

Všechny žádosti/podání je možné podat na vlastním formuláři. Upozorňujeme, že tento formulář musí obsahovat základní identifikační údaje o studentovi i studiu.