Helpdesk IT
Helpdesk IT slouží k zadávání požadavků týkajících se žádostí či poruch výpočetní a audiovizuální techniky na Univerzitě Hradec Králové.
Způsob zadání požadavku
- Pro přihlášení k helpdesku je třeba zadat přihlašovací údaje používané v rámci sítě UHK.
- Při hlášení události je třeba do formuláře vyplnit typ (žádost nebo porucha).
- Kategorii (upřesnění požadavku pro zjednodušení zadání a snadnější přiřazení požadavku správcům zajišťujících dané služby).
- Umístění (výběr budovy, kde se problém vyskytuje nebo kde je požadována asistence OIT).
- Zvolit vhodný název požadavku (stručný a výstižný).
- Popis požadavku (detaily, které mohou výrazně pomoci zrychlit vyřešení problému).
- K žádosti lze připojit přílohu, např. snímek obrazovky s chybou, textový soubor s bližšími detaily apod.
Po odeslání formuláře je požadavek zaznamenán a bude zpracován správci OIT v nejbližším možném termínu.
Požadavky již vložené do systému a jejich aktuální stav je možné zobrazit v rámci webové aplikace po kliknutí na položku "Požadavky" v hlavním menu "aplikace".
Hlášení závad na budovách
Pro hlášení závad a havárií na budovách použijte prosím tento portál: https://ris.uhk.cz/zavady
Nabídka sekce: Oddělení informačních technologií