Projektové aktivity

  • 08/2024
    Ve specifickém cíli A2 byly k závěru srpna dosaženy tyto výstupy:
    PdF
    • Realizovaný soubor seminářů „Problematika online a hybridní výuky z pohledu pedagogicko-psychologických dovedností učitele“.
    • Poskytnutí individuální podpory akademickým pracovníkům formou konzultací.
    FIM
    • Digitální studijní materiály.
    FF
    • Analýza potřeb CS, včetně aktualizace v průběhu realizace.
    • Analýza potřeb CS, včetně aktualizace v průběhu realizace.
    • 8 uskutečněných školení pro pracovníky.
    • 3 Podpůrné informační materiály pro pracovníky.
    • 12 uskutečněných školení pro studenty.
    • 3 Podpůrné informační materiály pro studenty.
    • 12 uskutečněných školení v oblasti blended learning, digitálních forem výuky, ICT kompetencí a kyberbezpečnosti (internacionalizace).
    • 3 Podpůrné informační materiály v oblasti blended learning, digitálních forem výuky, ICT kompetencí a kyberbezpečnosti (internacionalizace).
    • Služba HELPDESK pro pracovníky a studenty, včetně služeb internacionalizace.
    • 25 inovovaných studijních materiálů či kurzů v oblasti distanční výuky.

 

  • 07/2023
    V průběhu května a června proběhlo několik kol prezentací digitálních studijních materiálů a celkem jich bylo na FIM ke konci akademického roku 2022/23 úspěšně prezentováno 50.

 

  • 06/2023

    V druhé polovině roku se na FF plně rozjela tvorba studijních opor v rámci přípravy 25 kurzů/předmětů inovovaných pro potřeby distanční výuky. Na FF také začal fungovat Helpdesk online výuky pro pracovníky a studenty, včetně mezinárodních studentů a pracovníků.

 

  • 3/2023
    FIM pokračuje v programu vzdělávání pracovníků. V březnu dokončilo 17 zaměstnanců fakulty celkem 60 kurzů v prostředí COURSERA.

 

  • 2/2023
    Projektový tým v průběhu ledna zpracoval plnění volitelných indikátorů k 31. 12. 2022 a na MŠMT odeslal 20. 1. 2023. Nyní se věnuje zpracování první zprávy o průběžném plnění stanovených cílů projektu za rok 2022 s termínem podání 28. 2. 2023. Průběžná zpráva bude informovat o pokroku v plnění výstupů dílčího specifického cíle, o případných změnách a dodavatelích, čerpaném rozpočtu a publicitě projektu.

 

  • 1/2023
    S novým rokem se na FF naplno rozjely aktivity sloužící k posílení kompetencí pracovníků i studentů FF ve formě organizovaných kurzů a školení na vybraná témata z oblasti blended learning, digitálních forem výuky, ICT, pedagogických a dalších kompetencí. Zaměření kurzů byla vybrána tak, aby korespondovala s požadavky pracovníků získaných z analýzy potřeb a z aktuálních potřeb studentů působících na FF. Připravena a organizována byla školení pro české i zahraniční pracovníky a studenty, na první měsíce roku 2023 celkem 10 školení.

 

  • 12/2022
    První aktivitou FIM v dílčím projektu bylo zpřístupnění vzdělávací platformy COURSERA, která poskytuje přístup k MOOC kurzům předních univerzit a vzdělávacích společností. Zaměstnanci fakulty tak mají možnost rozšířit si své odborné i pedagogicko-psychologické znalosti a sami si na vlastní kůži vyzkoušet on-line studium a tyto zkušenosti následně zúročit ve své vlastní výuce. Možnost zapojení do studia kurzů v COURSERA využilo zatím 43 pracovníků fakulty.

 

  • 10/2022 
    V měsíci říjnu proběhlo na FF online dotazníkové šetření mezi zaměstnanci fakulty. Šetření reaguje na výrazný rozvoj a podíl blended learning a distančního vzdělávání na výuce v rámci UHK, který vyžaduje zvyšování kompetencí pracovníků a studentů a metodickou podporu v oblasti online výuky a distančního vzdělávání. Výstupem tohoto šetření je Analýza potřeb v oblasti zajištění a realizaci školení akademických pracovníků, která budou zaměřena na osvojení nejlepší praxe a doporučených postupů v digitálních formách výuky, získání zkušeností a rozvoj didaktických (pedagogicko-psychologických) dovedností akademických pracovníků pro práci s různými cílovými skupinami během distanční výuky, on-line výuky a blended learning a také v oblasti kyberbezpečnosti on-line vzdělávání.

Nabídka sekce: Specifický cíl A2: Rozvoj v oblasti distanční výuky, online výuky a blended learning