Projektové aktivity

  • 08/2024
    Ve specifickém cíli A3 byly k závěru srpna dosaženy tyto výstupy:
    PdF
    • Definovaný základní rámec profesního SP.
    • Definovaný základní rámec profesního SP.
    • Zpracovaný a v rámci UHK projednaný návrh žádosti o akreditaci profesního SP.- Odeslaná žádost o akreditaci na NAÚ, propagace SP, připravené prostředí IS STAG.
    PřF
    • Akreditační materiály pro profesně zaměřený navazující magisterský SP „Certifikace a management zdravotnických technologií“.
    • Pořízené materiálně technické zabezpečení pro SP.

 

  • 09/2023
    Pracovníci PřF v období od dubna do září pokračovali v přípravě studijních materiálů pro plánovaný navazující magisterský studijní program „Certifikace a management zdravotnických technologií“. Proběhlo vyhodnocení testování vybraných specifických oblastí v rámci pořádaných workshopů a seminářů, které se uskutečnily na UHK. Zpětná vazba od účastníků byla implementována do přípravy akreditačních materiálů, aby studijní program plně reflektoval potřebu trhu práce. Konkrétní regulatorní oblasti byly upřesněny na základě konzultací s aplikační sférou.

 

  • 4/2023
    PřF pokračuje v přípravě studijních materiálů pro plánovaný navazující magisterský studijní program „Certifikace a management zdravotnických technologií“. Fakulta testuje vybraná témata zaměřená na regulaci zdravotnických prostředků při workshopech a seminářích probíhajících na UHK v prezenční i online formě. Tématy jsou zejména technická dokumentace, preklinické hodnocení, proces posouzení shody a další. Odborné semináře budou i nadále realizovány a na základě pilotního ověření a zpětné vazby od účastníků budou implementovány do plánovaného studijního programu.

 

  • 3/2023
    Začátkem roku proběhla mnohá jednání Odborného garanta projektu PdF se zástupci MŠMT, Asociací děkanů pedagogických fakult, organizací Učitel naživo a zpravodajem NAÚ k vyjasnění předpokladů a požadavků na strukturu a obsah profesního studijního programu. Rámcové požadavky byly v čase s ohledem na probíhající jednání kontinuálně měněny. Po souběžných analýzách prováděných koordinátory specializací profesního studijního programu bylo rozhodnuto o základní struktuře studijního programu a byl stanoven postup v přípravě podkladů jednotlivých specializací k revizi po vydání konečných Rámcových požadavků na profesní studijní program.

 

  • 2/2023
    Projektový tým v průběhu ledna zpracoval plnění volitelných indikátorů k 31. 12. 2022 a na MŠMT odeslal 20. 1. 2023. Nyní se věnuje zpracování první zprávy o průběžném plnění stanovených cílů projektu za rok 2022 s termínem podání 28. 2. 2023. Průběžná zpráva bude informovat o pokroku v plnění výstupů dílčího specifického cíle, o případných změnách a dodavatelích, čerpaném rozpočtu a publicitě projektu.

 

  • 12/2022
    PřF zahájila přípravu studijních materiálů pro plánovaný navazující magisterský studijní program pro specifické předměty týkající se regulací a managementu zdravotnických prostředků. Bylo zpracováno 20 komplexních přednášek vztahujících se ke konkrétním tématům, která budou vyučována v separátních předmětech. Před přípravou studijních materiálů byl vytvořen návrh struktury studijního programu. Začala příprava sylabů profilových předmětů. Společně s přípravou studijních materiálu byl otevřen kurz celoživotního vzdělávání, ve kterém byly studijní materiály prezentovány posluchačům. Kurz CŽV byl rozčleněn do několika výukových bloků, kdy každý z bloků reflektuje jednu regulatorní oblast zdravotnických prostředků, tak jak je plánováno ve studijním programu.

 

  • 11/2022
    Odborný tým PdF se v první fázi v rámci příprav nového profesně zaměřeného studijního programu věnuje průzkumu podmínek a pravidel standardů pro přípravu profesního studijního programu, ověřuje podmínky Rámcových požadavků na studijní program vydávaných regulátorem MŠMT a přípravu koordinuje také s Jihočeskou univerzitou v Českých Budějovicích. Jsou diskutovány možnosti struktury profesního studijního programu a příprava dalších nezbytných aktivit.

Nabídka sekce: Specifický cíl A3: Tvorba nových profesně zaměřených studijních programů