Zaměstnanecké mobility
Postup při zahraniční pracovní cestě zaměstnanců FF UHK
Před cestou
Každý zaměstnanec FF UHK musí s dostatečným předstihem požádat o schválení zahraniční pracovní cesty. Od 1. 1. 2025 je nutné použít elektronický návrh na vyslání, který je dostupný:
- zde: Návrh na vyslání (vyžaduje přihlášení loginem a heslem UHK),
- alternativně ho naleznete v intranetu v levém menu pod záložkou „Aplikace“.
Postup:
- Vyplňte elektronický návrh na vyslání a odešlete jej.
- Po odeslání návrhu probíhá automatický proces schvalování nadřízenými.
- Návrh musí být všemi nadřízenými schválen nejpozději 14 dnů před odjezdem.
- Pokud potřebujete zakoupit letenky, doporučujeme mít návrh schválený nejméně měsíc předem.
Zahraniční služební cesty na FF UHK spravuje Bc. Vendula Potměšilová
(e-mail: vendula.potmesilova@uhk.cz, kancelář č. 23200, budova B).
Po návratu
Do 10 pracovních dnů po ukončení cesty je nutné:
- Odevzdat účetní doklady k vyúčtování cestovních náhrad.
- Vyplnit a odevzdat závěrečnou zprávu z cesty.
- Přiložit tabulku vyúčtování.
Pokud se jedná o cestu, na kterou bude FF UHK požadovat refundaci, je navíc třeba předložit:
- Písemný souhlas přijímající instituce potvrzený podpisem, který umožňuje proplacení cestovních nákladů.
Cesty v rámci programu Erasmus
Pokud vyjíždíte na Teaching Mobility/Staff Mobility v rámci programu Erasmus, kromě návrhu na vyslání je nutné:
- Vyplnit a podepsat účastnickou smlouvu.
- Připravit výukový program nebo program školení a nechat jej potvrdit přijímající institucí.
- Po skončení cesty:
- Vyplnit online závěrečnou zprávu.
- Dodat potvrzení o délce pobytu od přijímající instituce.
Financování cest
Akademičtí a vědečtí pracovníci financují zahraniční cesty primárně z interních a externích projektů. Ve výjimečných případech lze žádat o financování mimořádných cest dle výnosu děkana č. 5/2021. žádost o financování
Nabídka sekce: Zahraničí