Back

PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.

PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Workplace: FIM - Department of Management
assistant professor
E-mail:
Phone: 493332377
Building: J
Room: 94310 4. floor

UHK Publications

STRNADOVÁ, Věra, P. VOBORNÍK, K. PROVAZNÍKOVÁ. Research on the symptoms of civilizational stress among university students during the Covid-19 pandemic, the war in Ukraine and the ongoing economic crisis in the European region. In: EduLearn. Valencia: IATED, 2023. ISBN 978-84-09-52151-7.

VOBORNÍK, Petr, V. STRNADOVÁ, K. PROVAZNÍKOVÁ. Research on changes in the value system and level of well-being of students and the elderly population as a result of the Covid-19 pandemic. In: 15th annual International Conference of Education, Research and Innovation. Seville: IATED, 2022. ISBN 978-84-09-45476-1.

STRNADOVÁ, Věra, P. VOBORNÍK, K. PROVAZNÍKOVÁ. Research into the symptoms of increased stress load during the Covid-19 pandemic. In: EduLearn. Valencia: IATED, 2021. ISBN 978-84-09-31267-2.

STRNADOVÁ, Věra, P. VOBORNÍK. Current trends and experiences of stressful life at academic environment. In: ICERI 2020. Valencia: IATED, 2020. ISBN 978-84-09-24232-0.

STRNADOVÁ, Věra, P. VOBORNÍK, K. PROVAZNÍKOVÁ. Research into coping with stress load in university students. In: INTED 2020. Valencia: IATED, 2020. ISBN 978-84-09-17939-8.

STRNADOVÁ, Věra, P. VOBORNÍK, K. PROVAZNÍKOVÁ. Stress Load of University Students in Terms of Health Economics. In: HED 2020. Hradec Králové: Gaudeamus, 2020. ISBN 978-80-7435-776-3.

STRNADOVÁ, Věra, P. VOBORNÍK, K. PROVAZNÍKOVÁ. Students selection criteria in the area of financial literacy depending on the ethical aspects. In: ICERI 2020. Valencia: IATED, 2020. ISBN 978-84-09-24232-0.

STRNADOVÁ, Věra, P. VOBORNÍK. Výzkum finanční gramotnosti v souvislosti s dosaženým statusem identity. In: Kvalita života ve vzdělávacích kontextech, České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020. ISBN 978-80-7556-079-7.

STRNADOVÁ, Věra, P. VOBORNÍK, K. PROVAZNÍKOVÁ. Academic research on stages of identity crisis solution in the current generation Z. In: ICERI 2019. Valencia: IATED, 2019. ISBN 978-84-09-14755-7.

STRNADOVÁ, Věra, P. VOBORNÍK. Research of psychological and social factors focused on university students of information fields. In: INTED 2019. Valencia: IATED, 2019. ISBN 978-84-09-08619-1.

STRNADOVÁ, Věra, P. VOBORNÍK, K. PROVAZNÍKOVÁ. Social communication analysis of virtual communities on social networks. In: INTED 2019. Valencia: IATED, 2019. ISBN 978-84-09-08619-1.

STRNADOVÁ, Věra, P. VOBORNÍK. Výzkum adaptačních schopností studentů v univerzitním prostředí. In: Aktuální otázky práva, managementu a personalistiky, České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2019. ISBN 978-80-7556-051-3.

STRNADOVÁ, Věra, P. VOBORNÍK, K. PROVAZNÍKOVÁ. Academic research and evaluation of new trends in mental and physical activities in 2012-2018. In: ICER 2018. Valencia: IATED, 2018. ISBN 978-84-09-05948-5.

STRNADOVÁ, Věra, P. VOBORNÍK. Management bezpečné komunikace u generací Y a Z v mediálním světě. In: Bezpečná společnost 2018. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2018. ISBN 978-80-7556-038-4.

STRNADOVÁ, Věra, P. VOBORNÍK. Statistical Processing of Correlations in the Field of Handling Stress Among University Students. In: IV. International Congress on Social and Economic Sciences. Ankara: Nobel Science and Research Center, 2018. ISBN 978-605-83262-2-4.

STRNADOVÁ, Věra, P. VOBORNÍK. Aktuální trendy v rozvoji programu pro nastupující studenty vysoké školy. In: Nezaměstnanost a determinanty trhu práce v podmínkách moderních evropských ekonomik, České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2017. ISBN 978-80-7556-023-0.

STRNADOVÁ, Věra, P. VOBORNÍK, J. HAVIGER, K. PROVAZNÍKOVÁ. Evaluation of Stress Conditions for FIM UHK Students in Order to Improve Blended Learning and Flexibility of Educational Process. In: ICBL 2017. Cham: Springer, 2017. ISBN 978-3-319-59359-3.

STRNADOVÁ, Věra, P. VOBORNÍK, K. PROVAZNÍKOVÁ. Research on preferences for life values in university students and selected samples of the adult population based on the original electronic application in 2016-2017. In: ICERI. Valencia: IATED, 2017. ISBN 978-84-697-6957-7.

STRNADOVÁ, Věra, P. VOBORNÍK. Strategies and tools for measurement and handling stress factors of university students. In: ICICTE 2017. Southampton: Southampton Solent University, 2017. ISBN 978-0-9932889-8-2.

STRNADOVÁ, Věra. Komunikace ve skupině : motivace kolektivu jako předpoklad skupinové dynamiky. Gynekolog. 2016, 25 (1), 21-29. ISSN 1210-1133.