Back
PhDr. Jindra Vondroušová, Ph.D.
- Workplace: PdF - Department of Pedagogy and Psychology
- deputy head, head of the Section, assistant professor
- E-mail: jindra.vondrousova@uhk.cz
- Phone: 493331342
- Building: A
- Room: 34180 4. floor
UHK Publications
JUKLOVÁ, Kateřina, J. VONDROUŠOVÁ, D. VRABCOVÁ. Percepce sebehodnocení u budoucích učitelů a jejich vzdělavatelů: soulad nebo rozpory?. Dostupné z: https://drive.google.com/file/d/1C8ZTho6JPz4Uz0RiupWTGZQ9NInCdeaq/view.
JUKLOVÁ, Kateřina, J. VONDROUŠOVÁ, S. TICHOTOVÁ, M. MÁDLOVÁ. Sebehodnocení jako nástroj rozvoje v pregraduální přípravě učitelů. 1.vyd. Červený Kostelec: P. Mervart, 2023. ISBN 978-80-7465-620-0.
JUKLOVÁ, Kateřina, S. MICHEK, P. SOUKUP, J. VONDROUŠOVÁ, D. VRABCOVÁ. Studentovo hodnocení výuky: validace a adaptace dotazníku CEQ pro podmínky českých vysokých škol. Pedagogická orientace. 2020, 30 (1), 32-60. ISSN 1211-4669.
VONDROUŠOVÁ, Jindra, D. VRABCOVÁ, J. KAPLANOVÁ, K. JUKLOVÁ, M. HYNKOVÁ. Emotional Experiences of Future Teachers. In: 10th ICEEPSY 2019 International Conference on Education and Educational Psychology. Nicosia: Future academy, 2019.
VRABCOVÁ, Daniela, K. VALTOVÁ, J. VONDROUŠOVÁ, J. KAPLANOVÁ. HIGHER EDUCATION STUDENTS LEARNING STRATEGIES: AN INSIGHT INTO CZECH EDUCATIONAL SYSTEM. In: 10th International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY). Nicosia: Future academy, 2019.
KAPLANOVÁ, Jitka, J. VONDROUŠOVÁ, D. VRABCOVÁ, K. JUKLOVÁ, P. ŠEJNOVÁ. Learning Patterns Of Future Teachers In Relation To Their Study Form. In: 10th ICEEPSY 2019 International Conference on Education and Educational Psychology. Barcelona: Future academy, 2019.
JUKLOVÁ, Kateřina, J. VONDROUŠOVÁ. Psychologie v přípravě budoucích učitelů: diskurzy studijních textů vybraných psychologických předmětů. Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově. 2019, 69 (1), 4-36. ISSN 0031-3815.
JUKLOVÁ, Kateřina, M. CHVÁL, S. MICHEK, J. VONDROUŠOVÁ. Studentská hodnocení výuky s využitím dotazníku CEQ: analýza zahraničních zkušeností. Pedagogická orientace. 2019, 29 (3), 290-335. ISSN 1211-4669.
JUKLOVÁ, Kateřina, J. VONDROUŠOVÁ, R. HENTER. LEARNING PATTERNS OF CZECH AND ROMANIAN STUDENTS WITHIN THE CONTEXT OF AN CROSSCULTURAL COMPARISON. In: 8th ICEEPSY The International Conference on Education and Educational Psychology. Nicosia: Future Academy, 2017.
VONDROUŠOVÁ, Jindra, K. JUKLOVÁ. Music As An Influential Factor In Learning. In: 8th ICEEPSY 2017 The International Conference on Education &Educational Psychology. Nicosia: Future Academy, 2017.
UNIVERZITA HRADEC KRÁLOVÉ. Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu - XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Uspořádal MICHEK, Stanislav, J. VONDROUŠOVÁ, J. VÍTOVÁ, P. AMBROŽOVÁ, K. JUKLOVÁ, P. VACEK, K. ZÁŘECKÁ, M. SKUTIL, M. PŮŽA, P. BESEDOVÁ, D. VRABCOVÁ. 13.09.2017 - 14.09.2017.
LAŠEK, Jan, I. LOUDOVÁ, J. VONDROUŠOVÁ, P. KALIBOVÁ, D. KVĚTENSKÁ. Čtyři pohledy na rodinu. 1.vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2014. ISBN 978-80-7435-531-8.
LAŠEK, Jan, J. NOVOTNÁ, K. KOSTKOVÁ. Dealing with a Moral Dilemma by Five Groups of Children from Five States of the EU.. The new educational review. 2011, 23 (1), 65-78. ISSN 1732-6729.
DOLEŽALOVÁ, Jana, J. ONDRÁKOVÁ, J. HÁBL, J. HAVIGER, K. JUKLOVÁ, J. LAŠEK, J. NOVOTNÁ, I. LOUDOVÁ, P. POLÁKOVÁ, E. ŠVARCOVÁ, V. TAUCHMANOVÁ, S. HLÁSNA, KM. JANIŠ, K. SOUDNÁ. Kvalita života v kontextech vzdělávání. 1.vyd. Zielona Góra: Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2011. ISBN 978-83-7481-402-7.
LAŠEK, Jan, J. NOVOTNÁ. Sociální potřeba autonomie a kvalita života. In: Kvalita života v kontextech vzdělávání : vědecká monografie, Zielona Góra: Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2011. ISBN 978-83-7481-402-7.
LAŠEK, Jan, J. NOVOTNÁ. Rizika a strategie studijního stylu studentů sociálních oborů, jejich srovnání se studenty FIM UHK a mírou autonomie. Hradec Králové: Gaudeamus, 2010. ISBN 978-80-7435-086-3.
NOVOTNÁ, Jindra, J. LAŠEK. Sociální potřeba autonomie a rysy osobnosti. Hradec Králové: Gaudeamus, 2010. ISBN 978-80-7435-091-7.