Back

Ing. et Bc. Stanislav Michek, Ph.D.

Ing. et Bc. Stanislav Michek, Ph.D.
Workplace: PdF - Institute for Primary and Pre-Primary Education
assistant professor
E-mail:
Phone: 493331331
Building: A
Room: 32180 2. floor

Consular Hours

Mo: 09:55-10:40

Tu: 14:55-15:40

If you need consultation time, please contact me by email.


UHK Publications

MICHEK, Stanislav, JM. HAVIGEROVÁ, M. HERYNKOVÁ. Emoční inteligence studentek/ů učitelství pro MŠ a 1. st. ZŠ. In: XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu „Pedagogický výzkum a proměny vzdělávání". Brno: Masarykova univerzita, 2023. ISBN 978-80-280-0359-3.

HLOUŠKOVÁ, Lenka, D. KRYŠTOF, S. MICHEK. Spolupráce středních odborných škol a zaměstnavatelů. In: XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu „Pedagogický výzkum a proměny vzdělávání". Brno: Masarykova univerzita, 2023. ISBN 978-80-280-0359-3.

HLOUŠKOVÁ, Lenka, D. KRYŠTOF, S. MICHEK. Spolupráce středních škol a zaměstnavatelů (zpráva z dotazníkového šetření). Dostupné z: https://vzdelavaniaprace.cz/eqavet/wp-content/uploads/sites/3/2023/08/Spoluprace-strednich-skol-a-zamestnavatelu-1.pdf.

MICHEK, Stanislav. Metodický list k implementaci autoevaluačního nástroje v předmětu Školský management a evaluace - využití videonahrávky při vzájemné hospitaci učitelek MŠ.

MICHEK, Stanislav. Metodický list k implementaci prvku reflexe v předmětu Management a evaluace školy - skupinový rozhovor podle struktury Balintovské skupiny.

MICHEK, Stanislav, M. HERYNKOVÁ, V. HORNÁČKOVÁ, I. KOŠEK BARTOŠOVÁ, Y. POHNĚTALOVÁ, JM. HAVIGEROVÁ. Rozvoj emoční inteligence u studentek učitelství předškolního a elementárního vzdělávání. Pedagogická orientace. 2022, 32 (3), 204-229. ISSN 1211-4669.

SPILKOVÁ, Vladimíra, S. MICHEK. Tvorba případových studií vzdělávací politiky. In: Inspirace pro výzkum: nahlédnutí do metodologie pedagogiky, Brno: Česká asociace pedagogického výzkumu, 2022. ISBN 978-80-7392-398-3.

HAVIGEROVÁ, Jana Marie, S. MICHEK, J. POLÁCHOVÁ VAŠŤATKOVÁ. Úzkostnost učitelů v důsledku pandemické zkušenosti v Královehradeckém a Olomouckém kraji. In: XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu „Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu“. Brno: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-280-0090-5.

MICHEK, Stanislav, JM. HAVIGEROVÁ, M. HERYNKOVÁ, V. HORNÁČKOVÁ, I. KOŠEK BARTOŠOVÁ, Y. POHNĚTALOVÁ. Závěrečná zpráva projektu „Nebojme se prožívání“.

MICHEK, Stanislav, V. SPILKOVÁ. Pád kariérního systému pro pedagogické pracovníky v roce 2017 – případová studie vzdělávací politiky. Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově. 2021, 71 (3), 323-350. ISSN 0031-3815.

MICHEK, Stanislav, JM. HAVIGEROVÁ, PV. JANA. Reflexe profesní adaptace prvostupňových učitelů na změny ve vzdělávání v průběhu první vlny pandemie Covid-19. In: Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: Pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku. Brno: MSD, 2021. ISBN 978-80-7392-367-9.

MICHEK, Stanislav. Evaluace v práci ředitelů škol – přehledová studie. Dostupné z: https://capv.cz/wp-content/uploads/2020/10/3_michek.pdf.

MICHEK, Stanislav, M. CHVÁL, M. POL. Peer Review in Czech Education: A Recognized but Somewhat Neglected Tool for School Development. In: School Peer Review for Educational Improvement and Accountability., Cham: Springer, 2020. ISBN 978-3-030-48129-2.

JUKLOVÁ, Kateřina, S. MICHEK, P. SOUKUP, J. VONDROUŠOVÁ, D. VRABCOVÁ. Studentovo hodnocení výuky: validace a adaptace dotazníku CEQ pro podmínky českých vysokých škol. Pedagogická orientace. 2020, 30 (1), 32-60. ISSN 1211-4669.

MICHEK, Stanislav. 7 podkapitol z publikace "Na cestě ke kvalitní škole".

MICHEK, Stanislav, D. LUKSCH. EVALUATION IN WORK OF PRINCIPALS: AN ANALYSIS OF THE METHODOLOGY APPROACHES. In: 10th International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY). CYPRUS: Future academy, 2019.

MICHEK, Stanislav. Jak zkoumat hodnocení učitelů řediteli základních škol?. In: PROSTOR PRO PRIMÁRNÍ A PREPRIMÁRNÍ PEDAGOGY. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2019. ISBN 978-80-7494-463-5.

MICHEK, Stanislav. Rozdíly v konstrukci dotazníků používaných k hodnocení pedagogické činnosti vysokoškolského učitele studenty. In: VYSOKOŠKOLSKÝ UČITEL – VZDĚLÁVÁNÍ, PRAKTIKY, POZICE. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2019. ISBN 978-80-7454-918-2.

JUKLOVÁ, Kateřina, M. CHVÁL, S. MICHEK, J. VONDROUŠOVÁ. Studentská hodnocení výuky s využitím dotazníku CEQ: analýza zahraničních zkušeností. Pedagogická orientace. 2019, 29 (3), 290-335. ISSN 1211-4669.

UNIVERZITA HRADEC KRÁLOVÉ. Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu - XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Uspořádal MICHEK, Stanislav, J. VONDROUŠOVÁ, J. VÍTOVÁ, P. AMBROŽOVÁ, K. JUKLOVÁ, P. VACEK, K. ZÁŘECKÁ, M. SKUTIL, M. PŮŽA, P. BESEDOVÁ, D. VRABCOVÁ. 13.09.2017 - 14.09.2017.

Resume